Cəmiyyətin inkişafı üçün təhsilli fərdlərin yetişməsi olduqca vacibdir,bu yolda müstəsna xidmətləri olan, pedaqoji elmlər namizədi Seyfullayeva Nərminə Səftər qızı

Müasir Azərbaycanın sosial, iqtisadi, mədəni həyatı durmadan dəyişir, inkişaf edir. Bu dəyişikliklərin mahiyyətini cəmiyyətimizin gələcək uğurlarını təmin edən, onun dünya arenasına çıxmasına imkan yaradan islahatyönümlü tədbirlərin həyata keçirilməsi təşkil edir. Bu tədbirlərin içərisində təhsil özünün rol və əhəmiyyətinə görə aparıcı yerlərdən birini tutur. Ölkəmizin tarixində təhsil özünün sosial-pedaqoji funksiyasını yerinə yetirməklə həm də zaman-zaman dəyişərək böyük bir inkişaf yolu keçmiş, müasir dövrümüzə qədər gəlib çatmışdır. Təhsil insana yalnız bilik və bacarıqlar qazandırmır, eyni zamanda onun dünyagörüşünü genişləndirir, mədəni inkişafına təkan verir və yaradıcı düşünmə bacarıqlarını formalaşdırır. Cəmiyyətin inkişafı üçün təhsilli fərdlərin yetişməsi olduqca vacibdir. Bilikli insan yalnız öz həyatını deyil, ətrafındakıların da həyatını müsbət şəkildə dəyişə bilər.Müasir dövrdə rəqabətli əmək bazarında özünü təsdiq etmək və yüksək mövqelərə çatmaq üçün hər bir fərdin müasir biliklərə və bacarıqlara sahib olması lazımdır.Təhsil həm də mədəniyyətin qorunub saxlanılması və yeni nəsillərə ötürülməsində vacib rol oynayır.Bu işdə böyük əməyi və zəhməti olan ,Orta ümumtəhsil məktəblərində coğrafiya fənninin tədrisi prosesində praktik təlim metodlarından istifadənin yolları” mövzusunda namizədlik dissertasiyası müdafiə etmiş və pedaqoji elmlər namizədi Seyfullayeva Nərminə Səftər qızını daha yaxından tanıyaq.
Seyfullayeva Nərminə Səftər qızı 1957-cı il noyabrın 10-da Masallıda anadan olub. 1964-1974-cü illərdə Şərəfə orta məktəbində təhsil alıb1978- cı ildə V.İ.Lenin adına Azərbaycan Dövlət pedaqoji İnstitunun coğrafiya fakültəsini bitirib. (indiki Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti).
1982-ci ildə Milli Elmlər Akademiyasında Coğrafiya İnstitutunda əmək fəaliyyətinə başlamışdır.. 1989 -cu ildə Bakı Pedaqoji Kadrların İxtisasartırma və İxtisasdəyişmə İnstitutunda coğrafiya kabinetinin metodisti vəzifəsində çalışmışdır. 2005 ci ildə “Orta ümumtəhsil məktəblərində coğrafiya fənninin tədrisi prosesində praktik təlim metodlarından istifadənin yolları” mövzusunda namizədlik dissertasiyası müdafiə etmiş və pedaqoji elmlər namizədi.elmi adını almışdır. 2007 -ci ildən BDU -nun Azərbaycan coğrafiyası və coğrafiyanın tədrisi metodikası kafedrasının müəllimi, 2017-ci ildən kafedranın dosentidir.
N.S.Seyfullayevanın elmi istiqaməti coğrafiya fənninin tədrisi məsələləri üzrədir. O, universitetlərdə bakalavr və magistr pillələri üzrə 20- dək proqramın, “Coğrafiya tədrisi metodikası” dərsliyinin, “Məktəb coğrafiyasının tədrisi” və digər dərs vəsaitlərinin müəllifidir. N.S. Seyfullayevanın müxtəlif elmi jurnallarda ümumtəhsil məktəblərində coğrafiyanın müasir problemləri ilə əlaqəli 30-dak elmi məqaləsi nəşr edilmişdir. O, eyni zamanda ümumtəhsil məktəblərində VI, VII, IX, XI siniflər üçün “Coğrafiya” dərsliklərinin və “Müəllim üçün metodik vəsait”lərin, 2024-25 ci tədris ilindən tətbiq edilən təkmilləşdirilmiş kurikulum əsasında tərtib edilən VI sinif “Coğrafiya” dərsliyi, “İş dəftəri” və “Məllim üçün metodik vəsait”in və pilot məktəblərin VIII sinifləri üçün “Coğrafiya” dərsliyi, “İş dəftəri” və “Məllim üçün metodik vəsait”in, Dövlət İmtahan Mərkəzində nəşr olunan abitruyentlər üçün “Coğrafiyadan dərs vəsaiti”nin, VI_XI siniflər üzrə “Şagird nəaliyyətlərinin qiymətləndirilməsi” tədris vəsaitlərinin həmmüəlliflərindən biridir. N.S. Seyfullayeva respublika və xarici ölkələrdə keçirilən müxtəlif konfranslarda 70-dək məqalə və tezislər ilə çıxış etmişdir.
N.S.Seyfullayeva coğrafiya müəllimliyi ixtisası üzrə bakalavr pilləsində “Məktəb coğrafiyasının tədrisi”, “Coğrafiya tədrisinin nəzəri əsasları”, “Coğrafiya tədrisinin metodikası”, “Türk dünyasının coğrafiyası”, Coğrafiya tədrisi metodikası və metodologiyası ixtisası üzrə magistr pilləsində.Coğrafiya tədrisinin metodologiyası və inkişaf tarixi”
1957-cı il noyabrın 10-da Masallıda anadan olub. 1964-1974-cü illərdə Şərəfə orta məktəbində təhsil alıb..
TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
1974- cı ildə V.İ.Lenin adına Azərbaycan Dövlət pedaqoji İnstitunun coğrafiya fakültəsini bitirib. ( indiki Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti).
- Pedaqoji elmlər namizədi. Dissertasiya işinin mövzusu: “Orta ümumtəhsil məktəblərində coğrafiya fənninin tədrisi prosesində praktik təlim metodlarından istifadənin yolları”
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
1982 –1984, Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Coğrafiya İnstitutunda laborant ,
1984 –1989, Səbail rayonu 190 saylı orta məktəbində corafiya müəllimi,
1989 – cu ildən Bakı Pedaqoji Kadrların İxtisasartırma və İxtisasdəyişmə İnstitutunda metodist,
1996 -2007, Bakı Pedaqoji Kadrların İxtisasartırma və İxtisasdəyişmə İnstitutunda coğrafiya kabinetinin müdiri,
2007 -ci ildən Bakı Dövlət Universiteti Coğrafiya fakultəsi “Azərbaycan coğraiyası və coğrafiyanın tədrisi metodikası” kafedrası, dosent
hal-hazıradək
ELMİ TƏDQİQAT SAHƏSİ
Orta ümumtəhsil məktəblərində coğrafiya fənninin tədrisi məsələləri,məzmunu,müasir problemləri
BEYNƏLXALQ KONFRANSLARDA, SİMPOZİUM VƏ SEMİNARLARDA İŞTİRAKI
1991, Kazan, Rusiya Federasiyası Coğrafiya cəmiyyətinin VII qurultayı;
1997 Bakı, Azərbaycan; «Ətraf mühit və ekologiya elmi konfrans»
1998, Bakı, Azərbaycan; “İsraildə təhsil” seminar.
1998, Bakı, Azərbaycan; Coğrafiya cəmiyyətinin VII qurultayı
2004, Bakı, Azərbaycan; “Kliniki müşahidə və tədris keyfiyyətinin artırılması”seminar
2018, Astana, Qazaxstan; “Ortaq türk dünyası coğrafiyası” dərsliyinin layihəsi , seminar
2022, İstanbul, Türkiyə; “ Ortaq ders kitabları çalıştayı” seminar
Əsərləri
1998 “Sorğu vərəqələrinin müxtəlifliyi” Coğrafiya cəmiyyətinin VII qurultayı, AR. AMEA Azərb; 1998
2003 “Kartoqrafik təsvir vasitələrində praktik təlim metodlarından istifadə Konfrans materialları BDU. Azərb, 2003
2009 “Ekoloji mədəniyyətin formalaşdırılmasında təhsil və tərbiyənin rolu” BDU-nun 90 illik münasibəti ilə nəşr olunmuş əsərlər . AR BDU Azərb 2009 176-182
2010 “Coğrafiya fənninin tədrisində iqlim dəyişmələrinin qlobal problem kimi tədrisi məsələləri “ Coğrafiya Cəmiyyətinin BDU filialının əsərləri AR BDU Azərb səh. 233-241
2010 “Coğrafiya fənninin tədrisində modul texnologiyasının tətbiqi imkanları” BDU-nun 90 illik yubleyi münasibəti ilə keçirilən Beynəlxalq elmi konfransı materialları. Ü.İsmaylova. AR. BDU Azərb səh. 156-161
2011 “Orta ümumtəhsil məktəblərində Xəzər dənizinin tədrisi məsələləri” Xəzər dənizinin ətraf regionlarının ekosistemləri Coğrafiya cəmiyyətinin əsərləri. AR. AMEA Azərb səh. 328-331
2012 “Orta məktəbdə coğrafiya fənninin təşkilində prof.M.A.Müseyibovun xidmətləri; “Qloballaşma və Coğrafiya”, Beynəlxalq Elmi-Praktik Konfransın materialları. AR. BDU. Azərb. səh 18-23
2012 “Coğrafiya fənni üzrə milli kurikulumda kartoqrafik mövzuların təqdim ediməsi; “XXI əsr:Geoeziya və Kartoqrafiya elmində innovasiyalar”, Geodeziya və kartoqrafiya kafedrasının yaranmasının 40 illik yubleyinə həsr edilmiş konfrans; AR Bakı BDU Azərb səh. 72-78
2012 “Cografi anlayışlar məktəb coğrafiyasında təlim prosesinin əsası kimi” “Qloballaşma və Coğrafiya” Beynəlxalq Elmi-Praktik Konfransın materialları. Beynəlxalq Elmi-Praktik Konfrans. AR Bakı BDU Azərb səh. 536-541
2013 Azərbaycan Respublikası təhsil sistemində coğrafiya fənni üzrə milli kurikulumun əsas istiqamətləri; Fiziki coğrafiya” kafedrasının 70 illiyi və “Hidrometorologiya”; ; Respublika elmi konfransının materialları. AR Bakı BDU Azərb səh. 217-231
2013 “Azərbaycan xalqının ümummilli lideri Heydər Əliyev və “Azərbaycan Respublikasında ümumi təhsilin konsepsiyası ( Milli kurikulum) həyata keçirilməsi; “Heydər Əliyev cə Azərbaycanda coğrafiya elminin inkişafı”, Respublika elmi konfransı ; AR Bakı BDU Azərbsəh. 50-53
2014 “Milli kurikulum üzrə tərtib edilmiş coğrafiya dərsliklərində fəal təlim metodlarından istifadə imkanları” “Cəmiyyət və təhsilin inkişaf strategiyası”; Ü.İsmaylova VI Respublika elmi-metodik konfransı AR Bakı BDU Azərb səh. 170-175
2014 “Coğrafiya fənni kurikulumunda şagirdlərin ekoloji tərbiyəsinə yanaşma” Bakı Dövlət Universitetinin 95 illik yubleyi Elmi konfransın materialları,“Bakı Universiteti” nəşriyyatı AR Bakı BDU Azərb səh. 65-67
2014 “Основные особенности линий содержания и стандарта предмета география в национального курикулуме; Regional iqtisadi siyasət və kooperasiya münasibətlərinin inkişafı” Beynəlxalq elmi-konfransın materialları Azərittifaq AR Bakı Azərbaycan Kooperasiya Universiteti rus; səh 127-131
2016 “Quba –Xaçmaz iqtisadi rayonunda təhsilin ümumi vəziyyəti və təlim göstəricilərinin təhlili” Azərbaycan regionlarının coğrafi problemləri materialları Respublika elmi- praktiki Konfransı AR Bakı BDU Azərb Səh 50-53
2017 “Coğrafiya kurikulumunda iqtisadiyyata dair mövzularin tədrisi problemləri” Ş.Hümmətova Bakı Dövlət Universiteti. Ümummilli lider H.Əliyevin anadan olmasının 94-cü ildönümünə həsr olunmuş “ Qlobal iqtisadi şərait və Azərbaycanın iqtisadi-coğrafi mövqeyi” mövzusunda Respublika elmi-praktik konfransı.səh 111-116
2018 “İnteraktiv təlimdə coğrafi bacarıqların formalaşdırılması” Ümummilli lider H.Əliyevin anadan olmasının 95 il dönümünə həsr olunmuş Strateji yol xəritələri və coğrafi tədqiqatlar mövzusunda Respublika elmi-praktiki konfransının materialları, Bakı PAN Nəşriyyatı., səh 69-76
2019 “Məktəb coğrafiyası fənnin məzmununda turizm və rekreasiya ehtiyatlarının öyrənilməsi” Baki Dövlət Universitetinin 100 illik yubileyinə həsr edilmiş “Davamlı inkişafın təmin olunmasında turizmin rolu” mövzusunda Beynəlxalq Elmi Konfransın materialı. Bakı. səh 198-205.
2021 Məktəb coğrafiyasinin məzmununda Qarabağ mövzusu . F.Qasımova Azərbaycan respublikasının işğaldan azad olunmuş ərazilərində davamlı inkişafın coğrafi problemləri Respublika elmi praktik konfransı. Bakı.
SEÇİLMİŞ ELMİ ƏSƏRLƏRİ
1990 Ümumiləşdirici təkrar dərslərində işgüzar oyunlardan istifadə. «Tarix, ictimaiyyət və coğrafiya tədrisi» jurnal . AR Bakı. 0134-3289 Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi №4. 1990 s.68-73 E-ISSN: 2617-8060 https://journal.edu.az/
1997 “Ekoloji tərbiyənin formalaşmasında milli adət ənənələrimizdən istifadə”.; «Ətraf mühit və ekologiya»; ; «Ozan» nəşriyyatı, 1997; AR Bakı. Azərb.
2004 Coğrafiya tədrisində praktik təlim metodlarından istifadə. Azərbaycan məktəbi S.Əmirova. AR Bakı Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. №1 səh. 87-92 E-ISSN: 2617-8060https://journal.edu.az/
2005 Praktik təlim metodlarından istifadənin pedaqoji psixoloji əsasları . Dil və ədəbiyyat AR Bakı BDU №3 səh. 117-123
2013 Universite ögrencillerinin turk dunyası və bigi kaynakları“Turan” Dr.Kamile Gülüm Türkiye Respublikası“Turan” Stratejik Araşdırmalar Merkezi. №18 haziran səh 69-79
2014 Coğrafiya müəllimliyi ixtisası üzrə mütəxəssis hazırlığında mövcud problemlər və onların aradan qaldırılması imkanları .Kurikulum V.Əfəndiyev . Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi №2 (26) səh 57-64
2015 Azərbaycan respublikasında məktəb coğrafiyasının inkişafı. Coğrafiya və təbii resurslar. O.Alxasov. Azərbaycan Coğrafiya cəmiyyətinin əsərlər. №1. Səh 115-118
2016 “Инновасия географического оразования методом компьютерного моделирования” , Ə.Ə.Nəbiyev,H.B. Soltanova,T.M. Qəhramanova ,Международный Центрнаучного Сотрудничества «Наука и провещение» .rus dilində, Пенза səh 134-148
2017 Coğrafiya fənninin tədrisində öyrənmə mühitinin yaradılmasına yeni yanaşma. Azərbaycanın dağ geosistemləri:problemlər və perspektivlər . AMEA-nın Coğrafiya Cəmiyyətinın əsərləri XIX cild səh. 298-301
2019 Coğrafya dersi üzere konu standartlarinin analizi ve “coğrafya” ders kitaplarinda gerçekleştirir “Turan”( türk dilində) “Turan” Stratejik Araşdırmalar Merkezi. Turan-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Mevsimlik dergi, Səh161-169
2020 Şagirdlərdə dəyər və səriştələrin formalaşdirlmasinda coğrafiya fənninin imkanlari. BDU nun xəbərləri. Təbiət elmləri seriyası 2020 № 4 səhifə 163-168
2021 Dos.S.N.Seyfullayeva. Сoğrafiya fənninin tədrisində təfəkkürün müxtəlif səviyyələrinin formalaşdirilmasi imkanlari. BDU- nun xəbərləri. Təbiət elmləri seriyası № 1 səhifə 126-135
2022 Dos.S.N.Seyfullayeva. Dünyada içməli su probleminin coğrafiya tədrisində təqdim edilməsi
2023 Dos.S.N.Seyfullayeva. Məktəb coğrafiyasının tədrisində şagirdlərdə intellektual zəkanın ( iq) inkişaf etdirilməsi imkanları AMEA Konfrans materialları
2024 Dos.S.N.Seyfullayeva. Coğrafiya müəllimliyi ixtisası üzrə kadr hazılığında məşğələ dərslərının təşkılındə yenı yanaşma AMEA Konfrans materialları
2024 Dos. N.S. Seyfullayeva . Türk xalqlarının formalaşmasında təbii mühitin-çol landşaftının rolu AMEA Konfrans materialları
2025 Dos. N.S. Seyfullayeva Coğrafiya fənninin tədrisində həyatı bacarıqların formalaşdırlması imkanları BDU Konfrans materialları
KİTABLAR
1993 Türk dünyası nəyi öyrədir Bakı “Öyrətmən” nəşriyyatı, Azərb dilində səh. 44 AR
1993 VI siniflər üçün “Coğrafiya” dərsliyi E.Əlizadə, N.Seyfullayeva Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi“Öyrətmən” nəşriyyatı, Orta məktəblər üçün dərslik VI sinif üçün dərslik Azərb və rus dilində 140 səhifə
1994 XI siniflər üçün “Türk dünyası coğrafiyası” M. Müseyibov V.Əfəndiyev, N.Seyfullayeva Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, “Öyrətmən” nəşriyyatı Orta məktəblər üçün dərslik, Azərb və rus dilində 124 səhifə (2010-cu ildə yenidən təkmiləşdirilmiş varinatda nəşr edilmişdir)
2003 X siniflər üçün «Yerşünaslıq» M. Müseyibov, E.Əlizadə, N.Seyfullayeva Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi , “Çaşıoğlu ” nəşriyyatı Orta məktəblər üçün dərslik Azərbvə rusdilində 204 səhifə (2010-cu ildə yenidən təkmiləşdirilmiş varinatda nəşr edilmişdir)
2008 VI siniflər üçün «Ümumi fiziki coğrafiya» E.Əlizadə, N. Seyfullayeva Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, “Aspoliqraf “ nəşriyyatı Orta məktəblər üçün dərslik , Azərb və rus dilində 114 səhifə
2009 “Coğrafiya fənni üzrə təlimin təşkili üsulları və formaları”. Y.Əliyeva Bakı Pedaqoji Kadrların İxtisasartırma və Yenidən hazırlanma İnstitutu Müəllilər üçün metodik vəsait Azərb dilində
2010 “Coğrafiya fakultəsində labarator və məşğələ dərslərinin aparılmasına dair”H.Soltanova və digərləri BDU Metodik tövsiyyə Azərb dilində
2011 Coğrafiyadan test tapşırıqlar VI sinif E.Əlizadə, M.Babayeva və s. TQDK Metodik vəsait, Azərb və rus dilində 160 səhifə Indigo mətbəəsi
2011 Coğrafiyadan test tapşırıqları XI sinif E.Əlizadə və s TQDK Metodik vəsait Metodik vəsait Azərb və rus dilində 160 səhifə Indigo mətbəəsi
2011 “Coğrafiya fənni üzrə əyani vəsaitlər” Ş.İsgəndəərova, Ş.Hümbətova, M.Babayeva Azərbaycan Respublikası ,Təhsil Nazirliyi, “Şərq-Qərb” nəşriyyatı Metodik vəsait 29 (70×70)
2011 “Coğrafiya tədrisi metodikası” Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Bakı Dövlət Universiteti, Ali məktəblər üçün dərslik , 492 səhifə Azərb. dilində
2013 “Coğrafiya” ( Kurikulum proqramı əsasında tərtib edilmiş)E.Əlizadə, İ. Aktoprak, Y.Şabanova,Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, “Bakı” nəşriyyatı, Kurikulum əsasında VI sinif üçün dərslik , Azərb və rus dilində, 160 səhifə ( Təkmilləşdirilmiş ikinci nəşr 2016, təkmilləşdirilmiş üçüncü nəşr 2021)
2013 “Coğrafiya( Kurikulum proqramı əsasında tərtib edilmiş) İ. Aktoprak, Y.Şabanova Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, “Bakı” nəşriyyatı,Müəllimlər üçün Metodik vəsait Azərb və rus dilində 160 səhifə( Təkmilləşdirilmiş ikinci nəşr 2016, təkmilləşdirilmiş üçüncü nəşr 2021)
2013 “ Coğrafiya müəllimliyi üzrə çöl təcrübəsinin təşkili” V.Əfəndiyev BDU Müəllilər üçün metodik vəsait
2014 “Coğrafiya” ( Kurikulum proqramı əsasında tərtib edilmiş), E.Əlizadə, İ. Aktoprak, Y.Şabanova,Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, “Bakı” nəşriyyatı, Kurikulum əsasında VII sinif üçün dərslik , Azərb və rus dilində , 160 səhifə ( Təkmilləşdirilmiş ikinci nəşr 2017, təkmilləşdirilmiş üçüncü nəşr 2022)
2014 “Coğrafiya( Kurikulum proqramı əsasında tərtib edilmiş) İ. Aktoprak, Y.Şabanova Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, “Bakı” nəşriyyatı, Müəllimlər üçün VII sinif üzrə Metodik vəsait Azərb və rus dilində 160 səhifə ( Təkmilləşdirilmiş ikinci nəşr 2017, təkmilləşdirilmiş üçüncü nəşr 2022)
2014 “ Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi” M.Babayeva, Q.Məmmədova, TQDK, Şərq-Qərb nəşriyyatı Metodik vəsait VI sinif üçün coğrafiyadan vəsait Azərb və rus dilində, (Təkmilləşdirilmiş ikinci nəşr 2016,20018, 2020, 2022)
2015 “ Pedaqoji təcrübə və onun təşkili” V.Əfəndiyev Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Bakı. Tələbələr üçün vəsiat 92 səhifə Azərb dilində
2015 Məktəb coğrafiyasının tədrisi” Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Bakı. Metodik vəsait, Məşğələ dərsləri üçün Azərb dilində 95 səhifə
2015 “ Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi” Ş.İsgəndərova, M.Eyyubova, T.Əfəndiyeva, TQDK, Şərq-Qərb nəşriyyatı, Metodik vəsait, VII sinif üçün coğrafiyadan vəsait Azərb və rus dilində
2016 Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi” M.Eyyubova, T.Əfəndiyeva, TQDK, Şərq-Qərb nəşriyyatı, Metodik vəsait, VIII sinif üçün coğrafiyadan vəsait, Azərb və rus dilində
2017 Orta məktəbin IX sinifləri üçün “Coğrafiya “ (Kurikulum proqramı əsasında tərtib edilmiş) dərsliyi, E.Əlizadə, İ.Aktoprak, Y.Şabanov, Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi “Bakınəşr” Azərb və rus dillərində
2017 “ Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi”, Ş.İsgəndərova, M.Eyyubova, V. Sahibqızı , TQDK, Şərq-Qərb nəşriyyatı, Metodik vəsait IX sinif şagirdləri üçün Azərb və rus dillərində
2018 “ Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi Ş.İsgəndərova, M.Eyyubova, V. Sahibqızı , TQDK, Şərq-Qərb nəşriyyatı, Metodik vəsait X sinif şagirdləri üçün Azərb və rus dilində
2018 Orta məktəbin XI sinifləri üçün “Coğrafiya”( Kurikulum proqramı əsasında tərtib edilmiş) dərsliyi, Z.İmrani, Y.Şabanova Təhsil Nazirliyi “Bakınəşr” , Dərslik, Azərb və rus dilində , 204 səhifə
2018 Coğrafiya”( Kurikulum proqramı əsasında tərtib edilmiş) Z.İmrani, Y.Şabanova, Təhsil Nazirliyi “Bakınəşr” Metodik vəsait, XI sinif şagirdləri üçün Azərb və rus dilində , 204 səhifə
2019 “ Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi” Ş.İsgəndərova, M.Eyyubova, M.Babayeva, TQDK, Şərq-Qərb nəşriyyatı Metodik vəsait XI sinif şagirdləri üçün Azərb və rus dilində
2022 “ Məktəb coğrafiyasının tədrisi” Universitet tələbələri üçün ərs vəsaiti ( çap ərəfəsində)
2023 Orta ümumtəhsil məktəblərin XI sinifi üçün “Coğrafiya” dərsliyi . Z.İmrani, Y.Şabanova Bakınəşr. 204 səhifə
2023 Orta ümumtəhsil məktəblərin XI sinifi üçün “Coğrafiya” Müəllimlər üçün metodik vəsait. Z.İmrani, Y.Şabanova Bakınəşr. 204 səhifə
2024 Orta ümumtəhsil məktəblərin VI sinifi üçün yeni kurikulum əsasında “Coğrafiya” dərsliyi Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi 160 səhifə
2024 Orta ümumtəhsil məktəblərin VI sinifi üçün yeni kurikulum əsasında “Coğrafiyadan iş dəftəri ” Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi 160 səhifə
2024 Orta ümumtəhsil məktəblərin VIII sinifi üçün yeni kurikulum əsasında “Coğrafiya” dərsliyi Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi 160 səhifə (Pilot siniflər üçün)
2024 Orta ümumtəhsil məktəblərin VIII sinifi üçün yeni kurikulum əsasında “Coğrafiyadan iş dəftəri ” Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi 160 səhifə (Pilot siniflər üçün)
2024 Orta ümumtəhsil məktəblərin VI sinifi üçün yeni kurikulum əsasında “Coğrafiya” dərsliyinə Müəllimlər üçün metodik vəsait Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi
TƏDRİS PROQRAMLARI
2009, Azərbaycan təbii şərait və ehtiyatlarının iqtisadi-coğrafi qiymətləndirilməsi (magistr pilləsi üçün)
2010, Coğrafiya fakultələrində labarator və məşğələ dərslərinin aparılmasına dair ( bakalavr təhsil pilləsi üçün)
2011, Coğrafiya fənni üzrə mili kurrikulum (Orta məktəb üçün)
2015, Coğrafiyanın tədrisi metodikası 1 (bakalavr pilləsi üçün) azərbaycan və rus dillərində 2015, Coğrafiyanın tədrisi metodikası 2 (bakalavr pilləsi üçün) azərbaycan və rus dillərində
2015, Məktəb coğrafiyasının tədrisi ( bakalavr pilləsi üçün) azərbaycan dilində azərbaycan və rus dillərində
2016, Tədris ədəbiyyatı və ondan istifadə (magistratura pilləsi üçün)
2016, Məzmun xəttinin formalaşması (magistratura pilləsi üçün)
2016, Kartoqrafik vasitələrlə iş (magistratura pilləsi üçün)
2016, Coğrafiyanın təlim vasitələri (magistratura pilləsi üçün)
2016, Coğrafiyanın tədrisində sinifdənxaric və dərsdənkənar tədbirlər (magistratura pilləsi üçün)
2016, Coğrafiyanın tədrisində praktiki və müstəqil işlərin təşkili (magistratura pilləsi üçün)
2016, Coğrafiyanın tədrisində infomasiya kommunikasiya texnologiyalarından istifadə (magistratura pilləsi üçün)
2016, Coğrafiyanın tədrisi metodikasının inkişaf tarixi və metodologiyası (magistratura pilləsi üçün)
2016, Coğrafiyanın tədrisinin pedaqoji-psixoloji prinsipləri (magistratura pilləsi üçün)
2016, Coğrafiya təliminin təşkili və fəal təlim metodları (magistratura pilləsi üçün)
2016, Coğrafiya kurikulumun tədrisi (magistratura pilləsi üçün)
2016, Coğrafiya dərsinə qoyulan tələblər (magistratura pilləsi üçün)
2016, Coğrafi biliklərin qiymətləndirilməsi (magistratura pilləsi üçün)
2020 Məktəb coğrafiyası (bakalavr pilləsi üçün)
2023 Türk dünyasının coğrafiyası (universitetlərin bakalavr pilləsi üçün)
2023 Coğrafiya tədrisinin nəzəri əsasları ( universitetlərin bakalavr pilləsi üçün)
2024 Coğrafiyanın tədrisi metodikası ( universitetlərin bakalavr pilləsi üçün)
2025 Pedaqoji təcrübə proqramı ( universitetlərin bakalavr pilləsi üçün)
“Coğrafiya tədrisinin tədqiqat metodları”, “Məzmun xətlərinin formalaşdırılması”, Tədris ədəbiyyatı və ondan istifadə”, “Coğrafiyadan təlim vasitələri” fənlərini tədris edir.
Müəllim nüfuzunun yüksəlməsinə və müəllim peşəsinə marağın əhəmiyyətli şəkildə artmasında xidməinizə görə,daha əzmlə fəaliyyət göstərməyinizə görə təşəkkür edib, uğurlar arzulayırıq. Sizlərin sayəsində Azərbaycanda elmi, irfanı əlində bayraq tutmuş, təhsilin gücünə inanan və elmi sevən bir nəsil də yetişir.
AMİDTV.AZ
Aygün Məmmədova Jurnalistlər Birliyinin üzvü